sobota, 2 czerwca 2012

Eight

Louis
Fuck ! Fuck ! Fuck ! Tylko nie to ! Myślałem że zrozumie że mnie kocha , a tu ''Zostańmy przyjaciółmi ?'' .Chociaż tyle dobrze , wie że ją kocham i chce się ze mną przyjaźnić.Wie w co się pakuje.Wiem kupię jej róże, jak dla przyjaciółki.Tak jej powiem , a będę myślał zupełnie inaczej.Buaahaahhahahahahahahahahahah !A tak poza tym przeszedł bym się na imprezę.Może gdzieś pójdziemy z chłopakami i dziewczynami, bo straszne nudy.
-Phoebe to dla Ciebie.
-OOO Lou jejku dziękuję.
-To kwiaty dla najlepszej przyjaciółki.
-OOO Lou to słodkie, dziękuję bardzo-dała mi buziaka w policzek.Bardzo blisko ust.
-Yyyyy miałem Wam mówić....
-Słuchamy Cię Lou-powiedział Harry
-Idziemy na imprezę ? Nudy jakieś takie.
-Nic nie chcę mówić , ale mamy koncert dzisiaj. Lou ogaarnij się !-powiedział Daddy
-A my się na niego wybieramy z Nicole i Phoebe-powiedziała Danielle.
-Właśnie , Nicole chodź bo chcę porozmawiać.-powiedziała Phoebe.
-Tylko przyjdź do mnie , przed koncertem -powiedział Zayn
-Przyjdę-odpowiedziała
-Dan idziesz-powiedziała Phoebe.
-Jasne-odpowiedziała
Poszły , mam nadzieję że nie będą mówić o mnie.
-No to Lou co powiedziała -zapytał Harry
-Czekaj, czekaj idę po pop-corn i opowiesz-powiedział Niall
-Masz 3 sekundy-powiedział Zayn.
-Jasne , jasne-pobiegł i za chwilę wrócił.
-Mów !-powiedział Daddy
-No więc ... powiedziała że niedawno zerwała z Aidenem i była z nim w długim związku , że kocha go jeszcze , nie jest gotowa na nowy związek ,  że mam czekać aż wrócę...
-Mówiłem nie pisz tego teraz , poczekaj kilka tygodni , ale Ty jesteś mądrzejszy-powiedział Liam
-Wiem , wiem...


Nicole
-Co się stało-zapytała Dan
-Dał mi kwiaty ... a ostatnio mi wyznał miłość...i co teraz ?-powiedziała Phoebe
-A co mu powiedziałaś ?-zapytałam
-No ... że chyba go kocham...
-Zwariowałaś ?????-krzyknęłam
-Czemu?-zapytała
-Znam Louisa , i jak mu tak powiedziałaś nie odpuści aż nie będziecie razem , jeszcze jak Cię kocha , to będzie robił wszystko żebyście byli razem..Wkopałaś się-powiedziała Dan.
-I co teraz ?
-Musisz trzymać go na odstęp przez te 4 dni nie będziesz miała łatwo bo będziemy jechać w Tour-Busie-powiedziałam.
-W co ja się wkopałam.-odpowiedziała
-Pojedziesz i będziesz miała chwilę wolnego ale jak wrócisz to będziesz musiała albo powiedzieć mu że nie będziecie razem , albo będziecie razem i z czasem się w nim zakochasz-powiedziała Dan.
-Danielle Ty i te twoje myśli-odpowiedziałam
-hahahahhahahahah dokładnie-powiedziała Phoebe.
-Zayn napisał czeka na mnie w pokoju-powiedziałam
-Have Fun-powiedziała Dan
-Bardzo śmieszne.-odpowiedziałam
Poszłam do pokoju Zayna.Było światło zgaszone
-Zayn jesteś ?
-Na łóżku.
-Idę czekaj
Drogę poświeciłam telefonem.
-Chodź do mnie skarbie.
-Idę ! Łap mnie
Wskoczyłam na łóżko.
-CO robimy ?-zapytałam
-Leżymy , może będziemy się całować.
-Może
Zaczęliśmy się całować.
-Kocham Cię Zayn
-Ja Ciebie też Nikki.
-Nie chcę Cię zostawiać.
-Ja też nie chcę żebyś jechała.
-Nie wytrzymamy bez siebie.
-Ledwo wytrzymałem te 2 tygodnie , a jeszcze zostały 3 tygodnie trasy.
-Wiem , kiedy wrócisz , poznasz moich rodziców.
-Dobrze , a Ty moich
Zaczął mnie całować , dotykać i zaczął rozpinać mój rozporek.
-Zayn ja..
-Ciiiii, kocham Cię.
-Ja Ciebie też.
Oddałam mu się całkowicie , mój najlepszy sex w życiu.

__________
R xx

1 komentarz: