sobota, 26 maja 2012

Seven

Liam
-Niall wstawaj ! Rusz dupę ! -krzyczał Zayn
-Co chcesz ?-powiedział Niall
-Mamy zaraz iść na próbę dźwięku.Wstawaj-powiedział Zayn
-I mówi to największy śpioch z zespołu.-powiedziałem
-Tak mówię wstawaj !-krzyczał dalej
-Już już..
Już minęły 3 tygodnie od kiedy wyjechaliśmy w trasę koncertową.Tęsknie za Nicole.Rozmawiamy często na skeypie , przez telefon, piszemy sms-y ale to i tak za mało.Tak bardzo chcę żeby mnie przytuliła dała buzi.Ale ona jest tysiące a może miliony kilometrów.Chociaż myślałem że przyjedzie na kilka dni.Niestety nie.
-Zayn gdzie masz koszulę-zawołał Harry
-Jaką ?
-W kratkę-powiedział
-Mam dużo koszul w kratkę poszukaj gdzieś w walizce ! Niall wstawaj !
-Zayn spokojnie-powiedziałem
-Jestem spokojny.
-Na pewno-powiedział Lou

Nicole
-Dziewczyny a wy wgl wiecie gdzie mamy się udać.
-Jasne.Zarezerwowałam na pokój 1 z 3 łóżkami w tym samym hotelu co chłopaki.-powiedziała Danielle-idę zadzwonić po taksówkę
-Okej.-powiedziała Phoebe-Nicole.
-Tak ?
-Dziękuję że opłaciłaś mi wszystko.
-Nie dziękuj to normalne.
-Jesteś najlepsza.
-Hahahha wiem.Ale chyba nie wracam z wami do Londynu bo moja mama jest w LA i chce żebym do niej przyjechała.
-A co robi w LA ?
-Selena Gomez chyba chcę żeby moja mama była jej menadżerką.Spotyka się z nią za tydzień.Poznam i Selene i Justina.Wzięła bym was ale moja mama chce żebym zobaczyła jak to jest być menadżerką.
-Rozumiem, spoko.Danielle wracamy same do Londynu.
-Czemu ?-zapytała
-Bo Nicole jedzie do mamy do LA.
-OOO fajnie
-Chodźcie bo taksówka czeka.
Baaaardzo fajnie bo taksówka była za mała na nasze walizki , więc ja i Danielle miałyśmy na nogach walizkę  Phoebe.Dojechałyśmy chyba w 30 minut do hotelu Holiday Inn Express Hotel & Suites Nashville.Weszłyśmy odebrałyśmy klucze do pokoju.Miałyśmy farta bo miałyśmy pokój na piętrze z chłopakami.Ciekawe czy nas zobaczą.

Harry
Muszę sobie znaleźć dziewczynę.Potrzebuję dziewczyny.W sumie podoba mi się Phoebe ale Lou ją zaklepał więc nie.Może ..Amelia Lily kręciliśmy ze sobą kiedy byłem w studiu.Jest ładna , miła.Podała mi nawet numer telefonu.Albo jakaś fanka ale boje się że będzie ze mną tylko dlatego że jestem w zespole.Nie wiem sam, chociaż polepszyły mi się ostatnio kontakty z Felicity.Ona mnie najbardziej rozumiała.No nic.Coo ?? Czy ja się pomyliłem.
-Nicole Phoebe Danielle ?
-OO hej Harry.
-To Wy !-zacząłem je ściskać wszyscy się ściskaliśmy.Dziewczyny poszły torby odłożyć a ja pobiegłem do chłopaków kiedy Zayn się dowiedział że dziewczyny przyjechały o mało mnie nie zabił kiedy wybiegał z pokoju do Nicole

Zayn
-Nicoooooleeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!-wpadłem do pokoju od dziewczyn
-Hej Zayn.-rzuciłem się na nią zacząłem całować przytulać
-Nigdy Cię nie puszczę tęskniłem taaaaaaaaak strasznie
-Ja też ale Skarbie daj mi oddychać.
-Oczywiście.
-Hej Zayn-powiedziała Phoebe.
-Oooo hej Danielle i Phoebe nie zauważyłem was-przytuliłem je i wróciłem do tulenia mojego króliczka.
-Nic dziwnego przecież wpadłeś tak nagle i rzuciłeś się na Nicole.
-Wiem przepraszam.
Chwilę później przyszli chłopaki , wszyscy się przywitali , zabrałem Nicole na spacer po Nashville.

Phoebe
-Lou możemy pogadać.
-Pewnie.
Wyszliśmy na spacer , zabrał mnie do Bicentennial Capitol Mall State Parku.
-O czym chciałaś porozmawiać ?
-O Twoim ostatnim sms-esie.
-Yhym.
-Słuchaj Louis jesteś wspaniały , ale ja chyba Cię nie kocham , zrozum , niedawno zerwałam z Aidenem , byliśmy prawie 2 lata.Kocham go jeszcze i nie jestem gotowa na nowy związek , może jak wrócisz coś między nami będzie...Przepraszam , możemy być przyjaciółmi..
-Rozumiem...no nic, chodź przejdziemy się jeszcze na spacer.
-Okej.
Widać było że jest mu przykro , ale musiałam tak postąpić.Przyszliśmy wszyscy na nas czekali , poszliśmy całą zgrają na obiad , a potem chłopaki poszli na próby itp.Ok.20 poszłyśmy na koncert, podczas piosenki Moments Zayn wskazał na Niocole i powiedział że piosenkę ''More Than This'' dedykuje Nicole jaki słodziak.Poszliśmy potem wszyscy na imprezę.


_____________
R xx
Amelia Lily-wystąpiła w x Factor z dziewczynami z Little Mix .zajeła 3 miejsce
Felicity Skinner - była dziewczyna Harry'ego
hotel i park jest prawdziwy .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz