piątek, 15 czerwca 2012

Eleven

Phoebe
-To pa-przytuliłam Liama.Wracamy do Londynu , tylko same z Dan bo wczoraj Nicole poleciała do mamy do LA.Szczęściara.I wczoraj i dzisiaj nie ma takich pożegnań jak ostatnio.Ja tam się nawet cieszę że wracam  przynajmniej Louis nie będzie mnie obdarowywał prezentami.Przyleciałam z 1 dużą torbą a wracam z dużą i małą torbą + bagaż podręczny.Strasznie stęskniłam się za babcią.Weszłyśmy do samolotu z Dan.Wraaaaaaaaaaaacamy do domu.
-Hej Dan fajne buty gdzie kupiłaś ?
-Kandee Shoes , Ziga-Ziga.
-Ile ?
-150 funtów , mam jeszcze Peanut  Butter Smooth  Sneaker
-Śliczne są .
-Dziękuję.Więc cieszysz się że wracamy do domu ?
-Tak , odpocznę od Louisa, kocham go ale jak brata , może kiedyś , nie teraz ... wiesz...
-Rozumiem
-Poza tym kocham jeszcze Aidena.To wszystko jest jeszcze świeże.
-Dokładnie , dobrze postąpiłaś.
-Dzięki.
-Strasznie mi się spać chce
-Mi też .Kolorowych snów
-Hahaha nawzajem

Nicole
-Mamooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo-kiedy tylko zobaczyłam mamę zrozumiałam jak bardzo mi jej brakowało.4 miesiące rozłąki daje do zrozumienia jak ważna jest mama !!
-Skarbie hej jak podróż ?
-Dobrze.
-To świetnie chodź w aucie czekają na nas nie zgadniesz kto ?
-Nie wiem
-Justin Bieber i Selena Gomez
-Nie lubię ich zbytnio ale coooooooooooooooooooooooooooooool !
Poszłyśmy do auta.Justin i Selena byli przemili.Śmieszni i wgl.Zrobiłam sobie z nimi zdjęcie.
-To może jak będziesz się nudzić to zadzwoń oprowadzę Cię po LA
-Bardzo chętnie, miło że zaproponowałaś.
Selena Gomez podała mi swój numer telefonu.A co mi tam dodam tweeta o tym.Fuck yeaaaaaah ! Nawet mam od nich follow..Dodałam nawet zdjęcia z nimi.Są genialni.Zawieźli nas do Loews Santaa Monica Beach Hotel znowu najdroższy , ale on był super.Przy plaży , piękne widoki jedyne czego mi brakowało to Zayna.Z nim było by jeszcze lepiej.Zrobiłam zdjęcie widokowi i wysłałam Zaynowi z podpisem ''Z Tobą było by lepiej xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx '' .Rozpakowałam się bo będę tu 2 tygodnie.Może będę wracała z chłopakami , ale nie wiem w sumie oni mają ostatnio koncert w LA a ja mieszkam 2 mile albo i mniej lub więcej od LA.
-Skarbie.
-Tak mamo ?
-Pogadamy ?
-Jasne chodź.
Usiadła na łóżku koło mnie.
-Więc Ty i Zayn Malik ?
-No fajnie nie ?
-Świetnie , ale wiesz kręcę się w towarzystwie gwiazd od 6 lat i wiesz, fanki One Direction mogą pomyśleć że jesteś z Zaynem na sławy, wiele było takich przypadków , wiele gwiazd kończyło związki z nie sławymi osobami.
-Rozumiem , ale ja go naprawdę kocham.
-Cieszę się że jesteś szczęśliwa.Uprawiacie sex ?
-Mamo , przestań ! Tak !
-Na razie nie chcę być babcią.Dobrze ?
-Ohhh serio ?
Cieszę się że jestem z Santa Monica z mamą.Spędzę z nią troszkę czasu.Extra.I będę miała wieeeeeeeeeeeeeeeelką okazję na zakupy z Seleną i opalenie się na brązowo.Wiem wiem , blondynka i opalenie , ludzie pomyślą że jestem solarą i tapieciarą ale w Londynie naturalna opalenizna ??? Ludzie reagują tak ;OOOOOOOOOOO.Będzie super , chociaż zastanawiam się nad przefarbowaniem włosów na czerwono , mam idealną cerę więc mogła bym ładnie wyglądać i odświeżyła bym styl.Albo zamiast czerwonych to czarne na górze i powoli by jaśniały i na końcówkach blond.Wiem co jeszcze muszę załatwić , Phoebe ma za miesiąc 18 lat kupię jej Jeffreya Campbella.O tak idealnie i może jakąś sukienkę chociaż do Angli kupić sukienkę letnią hmmmm trochę głupie szczególnie że u nas co najmniej 200 dni w roku pada.Zastanowię się nad tym.


Zayn
-Ooo Nicole jest już w LA, dodała zdjęcie z Justinem i Seleną.
-Serio ? Pokaż-powiedział Niall-szczęściara, ale ja znam Justina dłużej.
-Wiemy Niall-powiedziałem-Dobra panowie idę zadzwonić do Nicole
*Z:Hej Skarbie , jak podróż ?
*N:Super , leciałam chyba godzinkę , a u was jak ?
*Z:Strasznie bez was , szkoda że musiałyście już lecieć.
*N:Wiem mi też było przykro , ale jeszcze 2 tyg.Wytrzymasz.
*Z:Nie wiem , wiesz chyba tak , strasznie tęsknie.
*N:Ja też.
*Z:Widziałem jakie zdjęcie dodałaś.
*N:Hhahahahhhaa oh my good ! Selena jest super miła , zaproponowała mi nawet że jak będzie mi się nudziło to mogę do niej zadzwonić , pokaże mi LA.
*Z:To super , Selena jest naprawdę supeeer miła
*N:Bo będę zazdrosna.
*Z:Przestań.Nie masz o co.
*N:Czekaj dostałam sms-a.To Selena , chce żebym z nią poszła na imprezę gdzie będą gwiazdy Dianna Argon ,Demi , Big Time Rush i inni.Iść ?
*Z:Idź bo może Ci się nudzić.
*N:Okej, dobrze Skarbie ja kończę bo muszę jeszcze do Phoebe zadzwonić a wiesz jaka ona jest, poza tym ty zaraz masz próbę wiec biegnij.Kocham Cię bardzo , tęsknie 
*Z:Dobrze  , ja też kocham Cię i baaaaaaaaaaaardzo tęsknie.
*N:Pa.
*Z:Pa
-Zayn rusz dupę zaraz mamy próbę
-Idę daddy





1 komentarz:

  1. Super. !
    Ej mam wielką prośbę, informuj mnie o nowych rozdziałach na gg . : 42614559

    OdpowiedzUsuń