środa, 20 czerwca 2012

Twelve

Nicole
-Skarbie . gazety dla Ciebie , ja idę bo Jessy J ma spotkanie z Davidem Guettą.
-Pa
-Pa
No proszę gazety mama wie co kocham gazeta SevenTeen  , Teen , Cosmo Girl , LA Youth , M  , Pop Star , Twist.Wszystkie gazety które kocham.Zacznę chyba od Pop Star.Telefon mi zadzwonił to Selena. O tej godzinie ...myślałam że jest w programie Good Morning America.
-Stało się coś ?
-Masz może przy sobie gazetę Pop Star ?
-No mam
-Otwórz na stronie 12 i włącz program Good Morning America.
-Po co ?
-Kończę Pa
-Pa
Rozłączyła się ... Dziwne...Trudno strona 12.Coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ?
Fuck ! Zadzwoniłam do mamy.
-Mamo .
-Stało się coś.
-Przeczytam Ci coś '' Nicole Fabrey dziewczyna chłopaka Zayna Malika wokalisty boys-bandu One Direction była widziana z Seleną Gomez i Justinem Bieberem.Wiele osób wypowiedziało się już na ten temat i mówią że najwidoczniej Nicole chodzi z Zaynem dla sławy.Mimo tego że jej mama to Kate Fabrey która jest menadżerką Jessy J a teraz prawdopodobnie będzie menadżerką Seleny , Nicole chce zyskać jeszcze większą sławę.Nie żałuje też pieniędzy na zakupach , gdy była na zakupach z Seleną podobno wydała 3000$.Nie rozdawała autografów ani nie pozowała do zdjęć ale to tylko kwestia czasu kiedy zacznie to robić i czuć się jak Diva.Ostatnio zresztą była na koncercie One Direction w Nashville i kiedy fanka ją zawołała popatrzyła się ze skrzywioną miną i odwróciła głowę.Coś nam się wydaje że Nicole nie zostanie polubiona przez fanów One Direction.'' i zdjęcia moje z Zaynem , Seleną i Justinem.
-Nie przejmuj się !
-No.
-Kończę Pa skarbie.
-Pa.
Włączę teraz Good Morning America.Przy okazji wejdę na twittera.Napisałam : Kocham prawdziwego Zayna Malika a nie Zayna Malika z One Direction ! Poznałam jego prawdziwe oblicze a nie tego przed kamerą ! a ponieważ nie zmieściła mi się wiadomość do napisałam znow : Wiem że niektóre jesteście o Zayna zazdrosne ale to że mnie hejtujecie nie spowoduje że on was pokocha bardziej ! Miłego dnia xx.Uważam że dobrze napisałam.Chwilę później Dan mi odpisała : Nie przejmuj się kochanie ! Tęsknimy xxxxxxxxxxx Kocham Cię xx i Phoebe : Mam Ci tyle do opowiedzenia...Wracaj ! Tęsknie xx Kocham Cię xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx .OOOOOOOOOO jak ja je kocham.To dziwne ale czuję jakbym Dan znała od dzieciństwa


Phoebe
Biedna Nicole , właśnie dlatego nie wiąże się z Louisem.Fajnie że Selena stanęła w jej obronie i w Good Morning America wytłumaczyła wszystko.Strasznie mi się nudzi a do prac wracam po wakacjach.To dziwne bo strasznie za nią tęsknie.Pójdę sobie na spacer.Hyde Park będzie znowu najlepszy i pewnie StarBucks ale trochę mi się znudził więc może Hard Rock Cafe.

-Co podać ?
-1 kawę w papierowym kubku poproszę
-Oczywiście ile łyżeczek cukru ?
-3
-Dobrze płaci pani 1 funt
-Proszę.
-Dziękuję kawa zaraz będzie.
Czekałam chyba 5 minut i ją wreszcie dostałam.Wyszłam od razu jakoś tak nie chciałam tam siedzieć.Poszłam do parku i zobaczyłam grupkę tańczących chłopaków.Od razu podeszłam i się im przyglądałam.Fajnie ubrani , przystojni , tańczą.Wywaliłam kubek z kawy i usiadłam na ławkę.Chwilę później podszedł do mnie któryś z tych chłopaków.
-Taka ładna i sama się pałęta po Londynie ?
-Najwidoczniej tak.
-Znam Cię to Ty odprowadzałaś chłopaków z One Direction.Twoje zdjęcia były wszędzie.To jakaś rodzina czy co ?
-Zayn chodzi z moją przyjaciółką a z resztą chłopaków się przyjaźnię.Ale Ty mnie znasz a ja Ciebie nie.
-Jestem Steve.Tancerz , czasem piszę teksty piosenek i takie tam.
-Romantyk ?
-Przekonasz się jak dasz się zaprosić na randkę.
-Dobrze , więc kiedy gdzie ?
-Jutro ok.20 tutaj przy tej ławce się spotkamy.Pasuje ?
-Pasuje.To pa.
-Podasz jeszcze numer telefonu ?
-Okej.

Liam
-Chłopaki co powiecie na twitcama ?
-Jestem za-powiedział Niall.
-Dajmy czadu-powiedział Josh.
Cały twitcam śmialiśmy się śpiewaliśmy odpowiadaliśmy na pytania , ale musieliśmy zejść bo idziemy na koncert.Zaczęliśmy piosenką Up All Night.Ja oczywiście zadedykowałem piosenkę Moments mojej pięknej dziewczynie Danielle a Zayn More Than This zadedykował Nicole.Koncert ten był chyba najlepszym koncertem dotychczas.

____________________
Przepraszam że dzisiaj głównie skupiło się na dziewczynach , ale na następnym rozdziale skupimy się na chłopakach bardziej obiecuję ;)
Magazyny są prawdziwe..
Komentujcie ! Mogą wszyscy bo zrobiłyśmy tak aby każdy mógł komentować :) Chciałam również pozdrowić naszą fankę która nie mogła doczekać się nowego rozdziału :) wchodźcie na jej bloga : http://nicdrugirazsieniezdarza.blogspot.com/ czytałam i jest genialny :) 
R xxx

1 komentarz:

  1. Boski <3
    a i dzięki, czekam na następny. mam nadzieje, ze szybko się pojawi. :* <3

    OdpowiedzUsuń