sobota, 23 czerwca 2012

Thirteen

Phoebe
-Nicooooooooooooooooooooooooooooooooooooole-zobaczyłam Nicole która szła w moją stronę i pobiegłam do niej-jesteś wreszcie mam Ci tyle do opowiedzenia.
-Super ale puść to boli
-Przepraszam
-Hej Danielle
-Hej mała.-przytuliły się
-Emm...a gdzie mój tata ?-zapytała Nicole
-Yyyyy... w pracy nie mógł przyjechać.
-Rozumiem.
-Nie smuć się , chodź zawieziemy Cię do domu-powiedziała Dan
-Super
Poszłyśmy do auta i po drodze rozmawiałyśmy , Nicole nam opowiadała jak było w LA
-Miałaś mi coś opowiedzieć ?-powiedziała Nikki
-A tak , poznałam takiego fajnego Steva ... meeeeeeeeeeeeeeega przystojny i wgl więc wiesz poznasz go jutro bo idziemy na imprezę.
-Jestem za , ale co z Louisem ?-zapytała Nicole
-Nic , nie byłam z nim , może się odkocha a może nie kto to wie-opowiedziałam
-Nicole , Phoebe nie może żyć myślą co Louis na to ?? Przecież nie są razem , Phoebe go nie kocha więc dlaczego nie może mieć nowego chłopaka.-powiedziała Dan
-Wiem.... ale będzie załamany , trudno ...-opowiedziała Phoebe

Niall
-Liam..
-Co ?
-Głodny jestem-szepnąłem mu na ucho..
-Poczekaj chwilę jesteśmy na spotkaniu z fanami , zaraz się kończy i zjesz coś.
-Mam taką nadzieje
Siedzieliśmy na spotkaniu z fanami , podpisywaliśmy płyty i inne a ja siedziałem głodny jak nie wiem , w brzuchu mi burczało.
-Niall-zawołał mnie Louis
-Co ?
-Proszę-dał mi batonika czekoladowego
-Dziękuję Louis kocham Cię , ale chcesz gryza ?
-Nie zjedz sobie , ja wytrzymam.
-Kocham Cię normalnie
-Ja Ciebie też hahhahhaa
-Harry patrz co mam -machałem mu koło głowy batonikiem a on zrobił swoją minę jakby chciał mnie zabić.Hahhahahahhahahahahhahahahhahahahahahah kocham tą minę.Chwilę później fanki przyniosły nam chipsy więc się rzuciłem na nie.Zjadłem całą paczkę i kiedy zobaczyłem że Zayn , bierze ostatniego chipsa myślałem że mu ręce odgryzę ... ale już trudno.Po chyba 30 minutach spotkanie się skończyło i pojechaliśmy na wywiad do radia.
-Harry wszytko okej ?-zapytał Lou kiedy jechaliśmy do radia
-Yyyyyyyyy jasne nie ważne ..-odpowiedział
-Jesteśmy przyjaciółmi mów ! -powiedziałem
-Później ....-odpowiedział nam Harry
-Paul zajedziemy do KFC ? Głodny jestem ? -powiedziałem
-Oczywiście-opowiedział Paul
-Pójdę z Paulem-powiedział Harry
-Okej-powiedział Zayn-poszli , patrzcie Hazza zostawił telefon zobaczmy co mu sie pasuje.
-Zayn tak nie wolono jego telefon jest prywatny nie możemy czytać jego sms-ów-powiedział Liam
-Ale on jest jakiś dziwny , uważam że powinniśmy wiedzieć co mu jest-powiedziałem
-Okej-powiedział Liam
-Pokaż....-powiedział Zayn-oh my god Harry piszę z Caroline Flack .... pisze do niego że za nim tęskni nie może doczekać się kiedy on wróci ....wrócili  do siebie ?
-Nie wiem ...ale jeśli tak to Harry nie jest z nami szczery-powiedział Liam-musimy z nim o ty pogadać ale jak wrócimy
Uzgodniliśmy że  będzie najlepiej jeśli z nim pogadamy ....Podjechaliśmy pod budynek radia, udzieliliśmy wywiadu zaśpiewaliśmy 3 piosenki i pojechaliśmy.Jesteśmy padnięci .. wszyscy myślą że to taka łatwa praca , ale wcale nie.Wróciliśmy do pokoju i postanowiliśmy z Harrym pogadać.
-Ej Harry chyba nie jesteś z nami szczery-powiedział Zayn
-O co wam chodzi ?-zapytał
-Oto że sobie sms-ujesz z Caroline a mówiłeś że nie kochasz jej i nie wrócisz do niej....-krzyknął Louis-jesteśmy przyjaciółmi powinieneś był nam powiedzieć !!!!
-Czytaliście moje sms-y ??? -krzyknął-kto wam pozwolił !!?????
-Martwiliśmy się o Ciebie-powiedział spokojnie Liam
-Co was to wgl obchodzi ?? To moja sprawa z kim jestem !! czy jestem z Caroline czy Felicity czy z  Amelią !!! to ja to wybieram-krzyczał
-Uspokój się martwiliśmy się o Ciebie nie rozumiesz ??? Byłeś smutny ! a skąd wiesz czy Caroline nie jest z Tobą dla sławy-krzyczał Zayn
-A skąd wiesz czy Nicole nie jest z Tobą dla sławy !!!!!!!!!!!!!!-krzyknął
-Przegiąłeś teraz !!! Odszczekaj to !
-Nic nie wiecie ! Ja też nie i się jeszcze po mnie wydzieracie ??? Jesteśmy sławni  i już tak mamy!!!
-Co się tu dzieje -przyszedł Paul
-Uspokójcie się-powiedział Josh z resztą chłopaków
-Wychodzę.-powiedział Harry
-O co chodzi ?-zapytał Paul
-O nic -powiedział Lou i Zayn-idziemy na imprezę.Cześć wszystkim !
-Harry wrócił do Caroline więc się pokłóciliśmy -powiedział Liam
-Ona była powodem naszej pierwszej poważnej sprzeczki , nie powiedział nam na początku co między nią a Harrym
-Nie ważne idźcie spać ! Oni zaraz wrócą-powiedział Paul.Wszyscy wyszli z naszego pokoju , zostałem tylko ja i Liam.Poszliśmy spać bo byliśmy padnięci.

Zayn
Poszliśmy z Louisem na imprezę bo musimy ochłonąć po kłótni z Harrym.Przesadził z Nicole , wkurzył mnie tym.
-Poproszę mocnego drinka-powiedziałem do barmana
-A ja poproszę Jacka Daniel'sa.
-Proszę
-Dziękuje
Zapłaciliśmy i poszliśmy usiąść , po chwili podeszły do nas dwie dziewczyny.
-Mmmmm fajne masz włosy daj dotknąć -powiedziała do mnie dziewczyna z czerwonymi włosami
-Mam dziewczynę sory nie ! -opowiedziałem
Po 10 minutach nudzenia się z tymi pannami poszły sobie a my z Louisem siedzieliśmy pod barem i piliśmy nawet nie wiedziałem kiedy mi się film urwał.

Harry
Wkurzyłem się na chłopaków, ale cóż mówi sie trudno nie ? Chociaż mają trochę racji , nawet nie wiem czy kocham Caroline , a Nicole jest moją przyjaciółką, nie powinienem był tak mówić trochę mi głupio ale cóż.Przeproszę ich później.Kiedy wróciłem spał tylko Liam i Niall, Louisa i Zayna nie było.Pewnie poszli na imprezę.Jak zwykle , poszedłem się kąpać i spać.

______________
R xx
jak na razie nie dodamy żadnego nowego rozdziału , bo mamy wycieczkę wiec nie będzie nas przez 3 dni :) 3majcie się xxx

1 komentarz:

  1. Podoba mi się, widzę, że dodaliście że można obserwować bloga. :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga : http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń