niedziela, 13 maja 2012

One

Nicole 
-Phoebe co bierzesz ? Phoebe !!!!-prawie się wydarłam
-Co ?
-Kawa ?
-Tak.
-Z kim piszesz ?
-Aidenem też ze szkoły się urwał.
-Jasne...Masz
-Dzięki ..
Odwróciłyśmy się i jakiś koleś wylał na Phoebe kawe...
-Idioto co Ty robisz ?!!!!!!!
-Przepraszam nie chciałem ..-był jakiś taki zdezorientowany.
-To moja nowa bluzka ! I jak mam iść do pracy z taką plamą ?!-wydzierała się , według mnie troszkę przesadzała.Koło bruneta stała reszta chyba jego kumpli.Najbardziej podobał mi się koleś z postawionymi włosami na żelu chyba z 6 cm miał długości jego grzywka, ładnie ubrany.Uśmiechnął się do mnie.
-Masz weź moją bluzę.-powiedział chłopak który oblał Phoebe
-Dzięki.
Widziałam że ten chłopak który mi się podobał chciał do mnie podejść.Byłam cała szczęśliwa ale niestety.
-Nicole idziemy !-Phoebe chwyciła mnie za rękę i  wyprowadziła.Popatrzyłam się na tego bruneta uśmiechnął się do mnie smutnym spojrzeniem.Pomachał mi.
-Wyobrażasz to sobie ? Może w studiu będą mieli jakieś bluzki.
-Może...
Przez całą drogę do pracy myślałam o Zaynie..Już nigdy go nie zobaczę.


Zayn
-Stary niezła siara.
-Wydzierała sie jak nie wiem ,  ale ładna była-powiedział Lou
-Zayn podobała Ci się ta blondynka prawda ?-zapytał ciekawy Niall
-Ładna , słodka idealna.-powiedziałem
-Ta ta brunetka też-powiedział Lou
-Chodźmy do auta bo spóźnimy się do studia x Factora
-Już Daddy- powiedził Hazza
Zaczęliśmy się śmiać.Podjechaliśmy pod studio programu.Mamy dzisiaj występ gościnny.Weszliśmy do studia poszedłem się przejść bo niedawno sami byliśmy w programie.Nie mogłem uwierzyć w to co widzę.Ta śliczna blondynka z StarBucksa wybierała ciuchy jakieś dziewczynie.Czas na podryw
-Hej poznajesz mnie ?
-Kolega chłopaka który oblał moją przyjaciółkę ?
-Tak.Jestem Zayn.
-Wiem jestem Nicole.
-Pracujesz tutaj ?
-Tak.A Ty co tu robisz ?
-Występujemy gościnnie.
-Czyli będę Cię ubierać.
-Wygląda na to że tak.

Lou
Nie mogę uwierzyć w to co widzę
-Hej pamiętasz mnie ?
-Hej..To Ty wylałeś na mnie kawę ?
-Tak.Przepraszam naprawdę to było niechcący.Mogę Ci oddać kasę za bluzkę
-Nie spoko.Przepraszam że się tak wydzierałam.
-Pracujesz tu ?
-Jestem początkującą fryzjerką
-Będziesz mnie czesać.Jestem Lou
-Phoebe.Miło mi.
Bardzo cieszyłem się że ją znowu spotkałem.Podoba mi się bardzo.

Phoebe
Pojechałyśmy z Nicole do domu.
-Widziałam że Ty i Zayn coś tak tego.
-Podałam mu numer telefonu.A Ty i Lou ?
-Nic ja mam Aidena.
-Jasne.Wiem.Cieszę się że poznałam chłopaków z 1D .
-Może pójdziesz na randkę z Zaynem.
-Może kto wie.
Poszłyśmy jeszcze do sklepu po niezdrowe jedzenie.Poszłam spać dzisiaj do Nicole bo ma dom wolny.Oglądałyśmy Love Actually.Yeaah !! Nicole umówiła się z Zaynem.Zadzwonił do niej.Wkurza mnie Aiden bo nie zadzwonił dzisiaj.Postanowiłam iść spać.

__________
R xx

1 komentarz: