poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Nineteen

Nicole
Spałam sobie smacznie , wtulona w Zayn'a kiedy obudziła nas Phoebe.
-Nico szybko muszę z Tb pogadać !!!!!!
-Co ?
-No nic dawno mnie nie byłyśmy razem , gdzieś no i strasznie mi brakuje rozmów naszych !! Chodź na zakupy.
-No nie wiem.
-Chodź nie daj się błagać !
-No ok , tylko daj mi jeszcze 10 minut ok ?
-Okej narka !
-Hej Zayn.
-No ?
-Będę szła na sklepy z Phoebe więc nie będzie mnie cały dzień.Buziak.
-Będę tęsknił !
-Wiem.
Poszłam do toalety.Jak zwykle w Londynie jest zimno,więc postanowiłam ubrać czarne rurki , bluzkę z czaszką i kurtkę z TopShop'u oraz buty Dirty Lemonade Sneaker firmy KandeeShoes, zrobiłam sobie lekki makijaż.Zeszłam na dół a tam chłopaki siedzieli z Paul'em i rozmawiali.
-Hej Paul.
-Hej Nicole ładnie wyglądasz.
-Dzięki .
-Kac po przed wczoraj jeszcze trzyma ?
-Hhaahaha nie , już nie.
-To dobrze.
-A ciebie ?
-Ja nie miałem.
-Jasne, o czym rozmawiacie ?
-O trasie koncertowej w Australii , oraz musimy lecieć za kilka dni do Szwecji nagrać kilka piosenek do nowego albumu, a potem trasa koncertowa kończąca trase Up All Night.-wytłumaczył Liam
-Rozumiem , szkoda że znów nie będzie was w Anglii.
-Wpadniesz do nas tak-zapytał Zayn przytulając mnie od tyłu.
-Pewnie.Ej gdzie Lou i Phoebe.?
-Lou śpi a Phoebe się szykuje-wytłumaczył Hazza.
-Okej.Idę zrobić sobie tosta z rodzynkami.
-Nicoleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !-krzyczał Niall
-Tobie też zrobie spokojnie ktoś jeszcze chce ?
-Wszyscy-powiedział Zayn.
-Oczywiście, po co w ogóle się pytałam

Phoebe
-Ty kierujesz ok ?
-No.Gdzie jedziemy ?
-Po 1 Nicole trzeba jechać do fryzjera zrobić coś z twoimi różowymi włosami , a po 2 na zakupy.Nie mam ubrań żadnych.
-No ok, w sumie tęsknię za moim starym stylem.
-Ok więc tak :fryzjer , TopShop, Zara i inne sklepy.
-Ok
Pojechałyśmy do fryzjera , potem do TopShop'u i spotkałyśmy Leigh Anne , Perrie , Jessy i Jade.
-Hej wam-powiedziała Jade-kiedy się spotkamy ?
-A nie wiem kiedy macie czas-powiedziałam.
-Hej Nicole mam nadzieje że nie jesteś zła za tą moją niby randke z Zayn'em ? -spytała Perrie
-Nie spoko , wytłumaczył mi to więc jest git-powiedziała
-Idziemy razem na zakupy ?-spytała Jessy
-Jasne -powiedziałyśmy z Nicole
Poszłyśmy z dziewczynami na zakupy.

Liam
-Liam gdzie jedziemy ?
-Do mojej rodziny a gdzie ?
-No jak chcesz , lubię przebywać z Twoją rodziną.
-Wiem skarbie.
-Mówiłam Ci że będę tańczyć na igrzyskach olimpijskich ?
-Tak ? Jaka dyscyplina ?
-Siatkówka plażowa.
-OOOOO to fajnie , gratulacje myszko.
-Dziękuje skabie.

Nialler
-Hazza kanapka błagam !!!
-Nie , sam se zrób !
-Czemu ?
-Bo jesteś leniem !
-Ty też .
-Blebleblellebleblleblle
-Wal sie !
-Ej Harry patrz !
-Co to ?
-The Adventurous Adventures of One Direction.
-Włącz.
-Nie do póki nie zjem czegoś.
-Dobra za 10 minut jestem pojadę do fast food'y ok ?
-Chickenburger , 5 hamburgerów  , 4 duże paczki frytek i 3 cole , dziękuję.
-Oczywiście.
-Dziękuję, kocham Cię Haroldzie.
-Oczywiście , bez warunkowa miłość

Louis
-Zayn jak myślisz co kupić Phoebe?
-Na co ?
-Bo jest ze mną , tak bardzo tego pragnąłem więc chce jej coś kupić.
-Zabierz ją na romantyczną kolację a potem na noc do hotelu , tylko tak żeby się prasa nie dowiedziała.
-Wiem wiem , ej a ty cieszysz się że jesteś z Nicole ?
-Jak nigdy ! Chcę ją do mnie do domu zawieźć do Bradford żeby poznała moją rodzinę.
-Oooo a Ty masz dużą rodzinę.
-Wiem , żałuje strasznie tego pocałunku z laską.Kupię Nicole bransoletkę na przeprosiny i na podziekowanie za zdradę.
-No ja myślę , ej stary za 2 miesiące będzie 2 lata One Direction.
-Nie mogę uwierzyć że z wami tyle wytrzymałem.
-Dzięki.
-Spoko.
-One Direction Forever !! Wuhuuuuu
-Zajedź jeszcze do jubilera ! Louis !!!!!!!!!
-No okk spokojnie

_________
R xx
czytasz komentuj :)
dzięki za to że tyle was wchodzi na naszego bloga !! to dla nas bardzo dużo znaczy ! Much Love xx Kocham was !

1 komentarz:

  1. Boże ! jak ty piszesz takie boskie rozdziały ?!
    Czekam na następny.
    Zapraszam do mnie : http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń