sobota, 29 grudnia 2012

....

Helllo everyone !!
Więc jak widzicie od baaaaaardzo dawna nie napiszmy nic tutaj , ponieważ nie mamy weny na pisanie tutaj  a laanie wody tylko po to żeby coś napisać jest po prostu bez sensu . Powiem szczerze że bardzo dużo myślałam nad tym co tu napisać no ale po prostu nie mam pomysłu, kocham tego bloga bardzo ciężko mi go  wstrzymać.

Dziękujemy wszystkim którzy wchodzili na tego bloga , przed chwilą oglądałam statystyki i jestem w szoku , Argentyna , Filipiny , Chile, Turcja ?? ;O Rosja , Kanada itp itd ... inne kraje czytają bloga zwykłych nastolatek z Polski , jestem dumna z siebie i Marty ;)

Jestem pewna na 100% że jeszcze tutaj wrócimy , tylko musimy dostać weny , kochamy tego bloga i jak z każdego innego nie zapomnimy go , czekajcie a na pewno coś tutaj dodamy ;) xxx

Love u all
Thanks for everything !

Dzięki że wchodzicie i piszecie komentarze , czekajcie a na pewno coś dodamy ;) Obiecujemy xxxxxxxx

R i M xxxxx


zapraszamy na naszego nowego bloga :) jest równie fajny co ten xx
http://forevertogetherwith1d.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz